Calitatea unui site este un semnal de ranking major pentru Google

Calitatea unui site este un semnal de ranking major pentru Google

Promovare Google Header

Ce știm despre modul în care Google clasează paginile web în resultatele de cautare? 

Doar experienta in evolutia Google si numaul de ore petrecute pe internet poate raspunde la aceasta intrebare.

Cred ca toate lumea este deacord cu 2 factori majori:

Relavanta si calitatea.

Pentru a identifica relevanta, Google analizeaza modul in care pagina raspunde la intrebarea cautatorului sau indeplineste scopul interogarii. Apoi, Google încearcă să isi dea seama de gradul de relevanta a paginii interogate. Este un proces usor de inteles insa destul de complex din punct de vedere tehnic.

Google se va uita pe intreg site-ul la termenii legati de cuvintele cheie si relevanta subiectului paginii. Deasemenea va cauta anumte cuvinte cheie si concepte semantice in textul de ancora catre pagina dumneavoastra web.

Pentru cele mai multe interogari in urma acestei analize de relevanta rezulte mii de pagini care indeplinesc conditia de relevanta iar Google are nevoie de aranjarea lor intr-o anumita ordina inainte de a afisa rezultatul utilizatorului final. Aici intervine calitatea paginii web.

Dar ce inseamna pentru Google, calitate?

Conceptul are deaface cu multe lucruri dincolo de site-ul in sine si de backlink-uri deasemenea. Daca sapi un pic la suprafata calitatea devine interesanta.

Acest lucru este unul corect pentru ca fiintele umane stau pe scaun, tasteaza cuvintele cheie in casuta motorului de cautare Google si mai nou acum au posibilitatea de a acorda o rata / un fel de nota calitatii paginii web in scopul imbunatatirii calitatii SERP (Search Engine Result Position).

In acest articol, ne vom uita la factori sau caracteristici, care vor face site-ul de inalta calitate si vom intra cu capul putin mai adang in modul in care Google poate cantarii aceste rezultate.

Acest articol interesant va fi disponibil in curand pe: http://promovaregoogle.ro/